جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 1276
ذهنیت انقلابی در اندیشه کارل مارکس [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Paul Steven Elias
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه چندین پایان نامه را در رابطه با مؤلفه های کلیدی فلسفه مارکس نشان می دهد که تفاسیر متعارف یا نادرست بیان می کنند یا نادیده می گیرند. تز اصلی مربوط به ایده او از سوبژکتیویته انقلابی است که آشکارا ناسازگار و فاقد نظریه است. حوزه‌های اصلی کار مارکس که برای روشن کردن این ایده بررسی می‌شوند عبارتند از هستی‌شناسی و روش او، انسان‌شناسی فلسفی، ایده جامعه کمونیستی، و نظریه تاریخ. بینش نسبت به این جنبه‌ها و دیگر جنبه‌های کار او را می‌توان از طریق تحلیل یک سنت از فلسفه اجتماعی که منشأ آن در تفکر یونان باستان است، به دست آورد. قوی ترین الهام مارکس از این دوره از فلسفه ارسطو نشأت گرفت که کارش عمیقاً بر درک او از رشد انسانی و ایده او از فعالیت و روابط آزاد تأثیر گذاشت. یکی از اجزای اصلی این سنت، این ایده هستی شناختی است که عقل بر جهان حکومت می کند. مارکس شکلی را که در فلسفه هگل به خود گرفت، زیر و رو کرد. مارکس با الهام از ایده هگل مبنی بر اینکه عقل از طریق فرآیند بیگانگی در تاریخ بشر کار می کند، مدعی شد که شیوه تولید سرمایه داری در توسعه نیروهای مولده و توسعه یکپارچه طبقه کارگر انقلابی مؤثر است. به عقیده مارکس، ایجاد ذهنیت انقلابی از طریق بیگانگی و پراتیک انقلابی صورت می گیرد. از نظر او، چنین فعالیت زندگی خود-تحول شونده توسعه‌یافته برای توسعه ظرفیت‌های مورد نیاز برای سرنگونی انقلابی سرمایه‌داری و سازمان‌دهی مجدد زندگی اجتماعی ضروری است. و با این حال او همچنین ادعا کرد که فعالیت زندگی کارگران در جامعه سرمایه داری تمایل دارد که آنها را از نظر جسمی و روحی تخریب کند. بازنمایی دقیق این مشکل در قلب ایده مارکس از سوبژکتیویته انقلابی و بنابراین خود این ایده مستلزم تأکید بر حساسیت او به بعد ذهنی-ذهنی زندگی انسان (روانشناسی اولیه و نظریه ذهن او) و توسعه ظرفیت های اخلاقی فردی است. به خصوص. این پایان نامه با بیان مجدد عناصر تفکر مارکس در مورد بیگانگی و سوبژکتیویته انسانی با پدیدارشناسی هوسرلی و روانکاوی فرویدی (شامل برخی از تجدید نظرهای ملانی کلاین در آن) به پایان می رسد تا نقطه شروع پرباری برای تعالی فلسفه اجتماعی مارکس ایجاد شود.
هایدگر درباره مرگ و هستی [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Johannes Achill Niederhauser
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه بررسی نقش پدیده مرگ در فلسفه هایدگر است. بحث اصلی دوگانه است. اول اینکه مرگ نقطه اتکای فلسفه هایدگر است. به این ترتیب، ثانیاً، مرگ کلیدی حیاتی برای کلیت اندیشه هایدگر است. بنابراین من ادعا می کنم که اگر مرگ را در نظر بگیریم، می توان به پرسش هستی پاسخ داد. بنابراین، این تز به بررسی چهار بلوک اصلی فلسفه هایدگر و نقش مرگ در آنها می پردازد. من چهار بلوک اصلی فلسفه هایدگر را به شرح زیر می شناسم. نخست، تحلیل استعلایی اولیه هایدگر از وجود دازاین. دوم، اندیشیدن به بودن به عنوان رویداد. سوم، نقد هایدگر از تکنولوژی. چهارم، درگیری هایدگر با زبان. این پایان نامه با توجه به این بلوک ها به چهار بخش موضوعی تقسیم می شود. در بخش اول استدلال می‌کنم که مرگ به‌عنوان حد نهایی دازاین عمل می‌کند و به این ترتیب مرگ تشکیل‌دهنده امکانات وجودی دازاین است. تحلیل افق های فهم دازاین همان چیزی است که هایدگر را به سمت خود بودن سوق می دهد. در بخش دوم جایگاه مرگ را در اندیشیدن رویداد و در نظریه تاریخ هایدگر تاریخ هستی می شناسم. من استدلال می کنم که مرگ به عنوان یک علاقه به وجود تبدیل می شود و شاهدی بر دوران آن است. سوم، من استدلال می کنم که مرگ همچنان نقش مهمی در فلسفه تکنولوژی هایدگر ایفا می کند. این به این دلیل است که ماهیت فناوری نوعی حالت از خود است به این معنا که هستی امکان درک معینی از عصر تکنولوژیک کنونی را فراهم می‌کند. بنابراین، فن‌آوری علاقه‌ی خود به وجود است، و ماهیت فناوری در دسترس بودن محض است. هایدگر شروع می کند به نام مرگ پناهگاه وجود در این زمان، که نشان می دهد مرگ به مثابه امری کاملاً غیرقابل دسترس، محل استراحت وجود است. به این ترتیب، من در بخش‌های سوم و چهارم استدلال می‌کنم که مرگ چهارگانه را قادر می‌سازد، که پاسخ هایدگر به دنیای تکنولوژیک است. در چهارچوب، چیزها دستکاری نمی شوند، بلکه بستر یک دنیای اشتراکی را تشکیل می دهند. در بخش چهارم، ادعای هایدگر را توسعه می‌دهم که میان مرگ و زبان رابطه‌ای اساسی وجود دارد. در عصر اطلاعات، زبان به یک انتقال دهنده اطلاعات کاهش می یابد. به لطف رابطه آن با مرگ، زیرا زبان کاملاً در دسترس، ابعاد دیگری را حفظ می کند که از خواسته های فناوری فرار می کند.
عرفان میدلبرو: هنری برگسون و فرهنگ بریتانیا، 1899-1939 [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Helen Louise Green
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه تأثیر فلسفه هنری برگسون بر ادبیات میانی بین سال های 1899 و 1939 را بررسی می کند. در انجام این کار با آثار جوزف کنراد، الجرنون بلک وود و جان بوکان و همچنین منتقدان جان مولارکی، سوزان گوئرلاک، مایکل وان و مایکل کلکمن درگیر می شود. در طی سه دهه گذشته، احیای بین رشته ای و ارزیابی مجدد کار برگسون را برانگیخته است. به طور خاص، این مطالعه بر اساس کار منتقدان ادبی مانند پل داگلاس، هیلاری فینک، مری آن گیلیز و S.E. گونتارسکی که از دهه 1990 مطالعات گسترده ای در مورد تأثیر فلسفه برگسون بر مدرنیسم انجام داده است. در حالی که هر یک از این مطالعات تأثیر قابل توجهی را که برگسون بر فرهنگ و ادبیات این دوره گذاشت، تأیید می کند، هر یک تمرکز خود را به نویسندگان متعارف مدرنیست «بالا» محدود می کند. با توجه به محبوبیت فراگیر برگسون در این مقطع، و پیروی از روح درخواست‌های اخیر در مطالعات مدرنیستی برای تفاسیر جامع‌تر، «انعطاف‌پذیر و واضح‌تر» از ادبیات آن دوره، این پروژه قصد دارد پارامترهای تحقیقات موجود را گسترش دهد تا اوایل قرن بیستم را در بر گیرد. داستان «ابرو وسط» با این باور که برگسون نشان دهنده پل فرهنگی و ایدئولوژیک مهمی بین این جریان های ادبی قطبی شده است. به این ترتیب، این مطالعه کار دانشمندانی مانند نیکولا هامبل، کیت مک‌دونالد، اریکا براون و مری گروور را گسترش می‌دهد که برای وام گرفتن اصطلاح هومبل، به دنبال «بازسازی» و ارزیابی مجدد برداشت‌های انتقادی از نوشته‌های «ابرو وسط» در اوایل قرن بیستم بوده‌اند. پس از توضیح مفصل درباره فلسفه برگسون، جایگاه آن در فرهنگ بریتانیای اوایل قرن بیستم و ارتباط آن با مطالعات ادبی امروز، به بحث درباره آثار کلیدی جوزف کنراد، الجرنون بلک‌وود، آرتور ماخن و جان بوکان در رابطه با فلسفه برگسون خواهم پرداخت. تمرکز ویژه بر جنبه های عرفانی تر و کاربردهای موضوعی و ساختاری آنها. هدف چنین تحقیقی نفی سهم بی‌نظیر برگسون در الهام‌بخشی، توضیح و حمایت از نوآوری‌های رسمی مدرنیسم نیست، اما امیدوار است بر این واقعیت تأکید کند که ایده‌های او بسیار فراتر از این زمینه طنین‌انداز بوده و توجه طیف گسترده‌ای از جامعه را به خود جلب کرده است. اغلب راه های غیرمنتظره، غیر متعارف و هنوز کشف نشده.
ساخت گرایی و مسئله عینیت: اخلاقیات فیخته به مثابه نقد کانت
نویسنده:
Christopher Kit Kazarinov Hawk
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : در فلسفه اخلاق کانت، مفاهیم خودمختاری و خودانگیختگی، و ارتباط آنها با عقل و فهم، محور است. بنابراین، خوانش‌های «ساخت‌گرایانه» اخیر از اخلاق کانت بر نقش بازتاب سوژه در کنش‌های اخلاقی تأکید می‌کند - عقل تنها ضامن امر اخلاقی است و کنش صحیح باید توسط سوژه کار شود و آگاهانه با آن موافقت شود. در مقابل، برای فیشته امر اخلاقی به سادگی بدیهی است و بلافاصله برای سوژه شناخته می شود. اگر کانت امر اخلاقی را مستلزم تأمل می‌داند و فیشته امر اخلاقی را به‌عنوان یقین بی‌واسطه می‌نگرد، در نگاه اول به نظر می‌رسد که این دو با هم اختلاف دارند. با این حال، فیشته خود را تکمیل کننده پروژه انتقادی کانت می‌دانست که صرفاً با دنبال کردن افکار کانت تا کاملترین نتیجه‌گیری‌هایش را تکمیل می‌کند. به جای رد ادعای فیشته برای تکمیل فلسفه کانت، من پیشنهاد می کنم که توجه دقیق به اخلاق کانت نشان می دهد که او بیش از آنچه که اغلب به رسمیت شناخته می شود به فیشته نزدیک است.
کنش، عوامل، و شناخت بسط یافته
نویسنده:
Rebecca Moore Renninger
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : برخی از نویسندگان در فلسفه ذهن به دنبال دفاع از نظریه ای بوده اند که بر اساس آن پردازش شناختی و/یا حالات ذهنی اساساً فراتر از مرزهای بدن فرد گسترش می یابد. The Extended Mind Thesis (EMT) ادعا می کند که ابزارهای شناخت و حالات ذهنی حداقل تا حدی خارج از متفکر انسانی وجود دارند. این پایان نامه یک اعتراض جدید به EMT را معرفی و از آن دفاع می کند. تمرکز من در اینجا بر چیزی خواهد بود که من آن را مشکل عاملیت برای ذهن گسترده می نامم، که ادعا می کند EMT نمی تواند عمل عمدی یا عامل انسانی را توضیح دهد. من استدلال خواهم کرد که EMT نمی تواند اعمال عمدی واقعی را توضیح دهد، توانایی انجام آن که بخش مرکزی هویت ما به عنوان افراد انسانی است. اگر به EMT اعتقاد داشته باشیم، در آن صورت وقتی نوبت به اعمالمان می‌رسد، از آخرین درک خود از حاکمیت علی صرف نظر می‌کنیم. من از این استدلال ها برای برانگیختن دیدگاه محافظه کارانه از ذهن به عنوان یک موجودیت مجسم شده، اما نه به طور ماهوی بسط یافته، استفاده می کنم.
نقد و بسط هگل از کانت: شور عقل [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Paul Giladi
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این مطالعه نقد و بسط هگل از فلسفه نظری کانت است. هدف اصلی این پایان نامه، عدالت در مورد هر دو جنبه از رابطه پیچیده و دشوار فلسفی هگل با کانت است. هدف من در بخش اول ارائه ایرادات مختلف و پاسخ منفی هگل به برخی آموزه های کانتی است. هدف من در بخش دوم این است که استدلال کنم که رابطه مثبت هگل با کانت شامل پذیرش و صرفاً حمل فلسفه استعلایی کانت نیست، بلکه او امیدوار است که از کانت سرنخ‌هایی برای شکلی برتر از منطق استخراج کند. درک چگونگی طرح ادعاهای ماورایی؛ گزارشی از شکل مفهومی؛ و برداشتی از تحقیق فلسفی به عنوان متضمن دگرگونی خود. از این طریق می توان درک بهتری از نقد هگل از کانت و نیز بدهی اساسی او به او داشت.
مباحث روش شناختی در معرفت شناسی و روانشناسی اخلاقی [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Zachary S Horne
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : بین سال‌های 1960 و 1999، برای فیلسوفان کاملاً متداول بود که برای پیشبرد استدلال‌های خود تقریباً به طور کامل بر روش‌های پیشینی تکیه می‌کردند (Knobe, 2015). در یک مطالعه اخیر توسط Knobe، اکثر مقالات نمونه برداری شده از این دوره از روش های کاملاً پیشینی استفاده کردند. در مقابل، در یک دهه و نیم اخیر، راهبرد بسیاری از فیلسوفان برای پیشرفت در مسائل فلسفی تغییر کرده است. فیلسوفان اکنون بیشتر به داده های تجربی - از جمله انجام مطالعات مشاهده ای و تجربی خود - برای حمایت از استدلال های خود تکیه می کنند. بدون شک، بخشی از این تغییر به دلیل ظهور فلسفه تجربی بود - تقریباً یک رویکرد روش‌شناختی برای پرداختن به سؤالات فلسفی که در آن محقق از روش‌های روان‌شناختی برای بررسی پارامترهایی استفاده می‌کند که بر بکارگیری مفاهیم مهم فلسفی تأثیر می‌گذارند. این پایان نامه مشکلات روش شناختی کار در فلسفه تجربی را مطرح می کند و سپس راه حل هایی برای این مسائل پیشنهاد می کند. تمرکز من در این پایان نامه بر دو زیر شاخه در فلسفه است - معرفت شناسی و روانشناسی اخلاق - که هر دو شاهد استفاده فزاینده ای از روش های روانشناختی برای بررسی مسائل فلسفی بوده اند.
جان کریسوستوم و یونانیان: هلنیسم و فلسفه یونانی در خطابه جان کریسوستوم [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Paschalis Gkortsilas
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : هدف پژوهش حاضر بررسی چگونگی دریافت و استفاده از هلنیسم و ​​فلسفه یونانی در استدلال در نوشته‌های جان کریزوستوم است. پایان نامه به پنج فصل با طول های مختلف تقسیم می شود که فصل پنجم پایان نامه است. فصل 1 به دو بخش عمده تقسیم می شود. بخش A داستان برخی از آثار علمی مهم در موضوع یونان و مسیحیت، به ویژه در اواخر دوران باستان است. بخش B به تحقیقات قبلی در مورد جان کریزستوم و به طور خاص یونانی می پردازد. ما سه جنبه خاص از دریافت جان، بلاغت، فلسفه و هویت دینی را مورد بحث قرار می‌دهیم و در عین حال به تفاسیر پژوهش‌های مدرن نیز نگاه می‌کنیم. این بخش و فصل با مروری کلی بر استدلال و شناسایی خلأهای تحقیق به پایان می رسد. فصل دوم به پنج بخش تقسیم شده است. پس از بحث در مورد هویت کسانی که در مجموعه جان یونانی نامیده می شوند، به تحلیل انتقادات گسترده او از چندین جنبه از هلنیسم می پردازیم: فلسفه، مذهب، نگرش های عمومی، و قدرت الزام آور سنت. بخش سوم در جهت مخالف پیش می رود و مواردی از ارجاعات مثبت یوحنا به یونانیان و تاریخ یونان را بررسی می کند. در بخش چهارم می بینیم که استقبال از دوتایی ستایش و انتقاد پیش می رود و نمونه هایی از ستایش و انتقاد را به همراه ارجاعات بی تفاوت به یونانیان و پیشنهادات عملی یوحنا در مورد چگونگی رفتار مسیحیان با یونانیان مورد بحث قرار می دهیم. در فصل 3 تجسم‌های یونانی‌گرایی و مسیحیت یوحنا را از طریق مقایسه‌های او با افراد بررسی می‌کنیم. سه بخش اول شامل مقایسه‌های اصلی است که بیشترین فراوانی را از نظر افراد مقایسه می‌کنند، و مقایسه‌های جزئی که درمان‌های کوچک‌تری هستند و معمولاً افراد را به‌جای درمان جداگانه با هم گروه‌بندی می‌کنند.
ظهور فلسفه در آموزش دینی دبیرستان اسکاتلند
نویسنده:
Graeme Nixon
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : سوال اصلی پژوهشی که این پایان نامه به دنبال آن است این است که "چه عواملی منجر به ظهور فلسفه در آموزش دینی در مدارس راهنمایی اسکاتلند شده است؟" بنابراین این پایان نامه تغییراتی را در موضوع آموزش دینی در چارچوب مدارس متوسطه اسکاتلند در نظر می گیرد و توسعه ای را ترسیم می کند. در راستای استفاده روزافزون از مهارت ها و محتوای فلسفی در چهار دهه اخیر. قبل از در نظر گرفتن ماهیت، میزان و زمان این توسعه، این پایان نامه زمینه وسیع تری را برای درک تغییرات آموزشی در اسکاتلند فراهم می کند. بخش‌های بعدی در بررسی ادبیات، ظهور فلسفه در تربیت دینی و تغییرات اجتماعی، آموزشی و معرفت‌شناختی را بررسی می‌کند که چنین تحولی را تسریع کرده است. فرضیه ظهور این است که آموزش دینی در نتیجه تغییرات در جامعه (به ویژه سکولاریزاسیون) فلسفی تر شده است. تغییرات در تعلیم و تربیت (به ویژه حرکت به سمت تعلیم و تربیت دموکراتیک تر و تأملی) و همچنین در نتیجه رابطه نزدیک بین حوزه های معرفتی فلسفه و تربیت دینی. این پایان نامه یک پارادایم تحقیق تفسیری را اتخاذ می کند و داده های کمی و کیفی حاصل از بررسی 126 مدرسه متوسطه و هفده مصاحبه با خبرچین کلیدی را در نظر می گیرد. این داده‌ها در کنار بررسی سیاست‌گذاری و ادبیات پژوهشی نشان می‌دهند که سه رشته فرضی مرتبط در قلب حرکت به سوی آموزش دینی فلسفی‌تر بوده‌اند، اگرچه احتمالات دیگری نیز مطرح و در نظر گرفته می‌شوند. در نظر گرفتن داده‌های جمع‌آوری‌شده به‌عنوان مطالعه موردی در تغییرات برنامه‌های درسی نیز به محقق اجازه می‌دهد تا تغییر سیاست آموزشی در اسکاتلند، به‌ویژه در زمینه پس از تفویض اختیار را در نظر بگیرد. بر اساس یافته‌های فوق، این مطالعه پیشنهاداتی را ارائه می‌کند و زمینه‌هایی را برای تحقیقات بیشتر پیشنهاد می‌کند.
روایت، حقیقت و نسبی گرایی در اخلاق آلاسدایر مک اینتایر [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Brian M. McAdam
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : آلاسدایر مک اینتایر رویکردی روایی به فلسفه اخلاق پیش می‌برد که در آن حقیقت در اخلاق از طریق روایت داستان‌های سنت‌های اخلاقی متضاد جستجو می‌شود. منتقدان اغلب استدلال می‌کنند که رویکرد روایی مک اینتایر به فلسفه اخلاق مستلزم نسبی‌گرایی است زیرا حقیقت اخلاقی عینی را انکار می‌کند، نمی‌تواند راهی برای قضاوت بین ادعاهای حقیقت سنت‌های رقیب ارائه کند، و/یا دلالت بر این دارد که تعهد فرد به یک سنت خاص باید خودسرانه تعیین شود. . این پایان‌نامه استدلال می‌کند که فلسفه اخلاق مک اینتایر مشمول اتهامات نسبی‌گرایی نیست که منتقدان بر علیه آن ترغیب می‌کنند. او روایت را رویکردی به فلسفه اخلاق می‌داند که از طریق آن عمل، زندگی انسانی و جستجوی خیر قابل فهم است. در نظر گرفتن این کاربردهای کمتر مشکل ساز روایت به نشان دادن معنای مک اینتایر از روایت کمک می کند. انجام این کار همچنین استفاده جنجالی‌تر او از روایت را که به تحقیق اخلاقی مربوط می‌شود، نشان می‌دهد. هر یک از سه فصل باقی‌مانده، یکی از اتهامات نسبی‌گرایی فوق‌الذکر را که علیه فلسفه اخلاق مک اینتایر مطرح شده است، در نظر می‌گیرد. فصل دوم «چالش پرسپکتیویست» را مورد بررسی قرار می دهد، این ادعا که فلسفه مک اینتایر نه میل به حقیقت اخلاقی عینی دارد و نه اجازه می دهد. این پایان نامه استدلال می کند که مک اینتایر با پیشبرد یک گزارش قوی و واقع گرایانه از حقیقت بر چالش دیدگاه گرایی غلبه می کند. فصل سوم «چالش نسبی گرایانه» را در نظر می گیرد، این انتقاد که مک اینتایر نمی تواند راهی برای داوری بین ادعاهای حقیقت سنت های رقیب ارائه کند. این پایان نامه بر اساس نظریه او در مورد اینکه چگونه یک سنت می تواند سنت دیگر را در رابطه با ادعاهای حقیقت شکست دهد، استدلال می کند که او بر چالش نسبی گرایی غلبه می کند. فصل چهارم "چالش خاص گرایانه" را ارزیابی می کند، این ادعا که فلسفه اخلاقی مک اینتایر برای نسبی گرایی باز است. ناتوانی در ارائه دلیل برای فردی خارج از تمام سنت های اخلاقی برای التزام به یک سنت به جای سنت دیگر. در حالی که مک اینتایر هنوز پاسخی به چالش خاص گرایی منتشر نکرده است، این پایان نامه استدلال می کند که خاص گرایی او او را وادار می کند که مفهوم کسانی را که خارج از تمام سنت ها هستند رد کند. با رد این تصور، او می تواند با موفقیت بر چالش خاص گرایی نیز غلبه کند.
  • تعداد رکورد ها : 1276